23 Şubat 2014 Pazar

4. SINIF 2. DÖNEM ŞUBE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI TUTANAKLARI


4. SINIF 2. DÖNEM ŞUBE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI TUTANAKLARI

TEPECİK İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ’NE
                                                                  TAVŞANLI

                                                                                                                                  14.02.2014
          2013-2014 Eğitim öğretim yılı 4-A sınıfı 2.Dönem Şube Öğretmenler Kurulu toplantısı, 17.02.2014 günü saat 12.30’da öğretmenler odasında aşağıdaki gündeme göre yapılacaktır.

         Gereğini bilgilerinize arz ederim.

                                                                                                     Ahmet ÖZBAŞ
                                                                                                                    4-A Sınıf Öğretmeni

GÜNDEM MADDELERİ
1- Açılış ve yoklama
2- İlköğretim Kurumları Yönetmeliği’nin 43,47 ve 96. maddelerinin okunması
3- Öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkiler, ekonomik ve başarı durumlarının             değerlendirilmesi ve alınacak önlemlerin belirlenmesi.
4- Öğrencilerin devam-devamsızlıklarının değerlendirilmesi               
5- Okul araç gereçlerinin kullanımı
6- Başarıyı arttıracak tedbirlerin görüşülmesi
7- Dilek ve temenniler



Uygundur

14.02.2014

 S. Sırrı DEMİREL
Okul Müdürü




2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI  TEPECİK İLKOKULU 4 /A SINIFI
2. DÖNEM ŞUBE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTI TUTANAĞI

Toplantı Tarihi ve Saati       : 17.02.2014  -   12:30
Toplantı Yeri                        : Öğretmenler Odası
Toplantıya Katılanlar          : Fatih Mehmet ÖZDER (Müdür Yardımcısı), Ahmet ÖZBAŞ (4/A Sınıf Öğretmeni ), Burak TETİK (Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi)

GÜNDEM MADDELERİ
1- Açılış ve yoklama
2- İlköğretim Kurumları Yönetmeliği’nin 43,47 ve 96. maddelerinin okunması
3- Öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkiler, ekonomik ve başarı durumlarının             değerlendirilmesi ve alınacak önlemlerin belirlenmesi.
4- Öğrencilerin devam-devamsızlıklarının değerlendirilmesi               
5- Okul araç gereçlerinin kullanımı
6- Başarıyı arttıracak tedbirlerin görüşülmesi
7- Dilek ve temenniler
                                                                                             
GÜNDEM MADDELERİN GÖRÜŞÜLMESİ:

 1- Müdür Yardımcısı Fatih Mehmet ÖZDER başkanlığında 4/A Sınıf Öğretmeni Ahmet ÖZBAŞ ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Burak TETİK ’ün toplantıda hazır bulundukları görüldü.

2-  İlköğretim Kurumları Yönetmeliği’nin 43,47 ve 96. maddeleri 4/A Sınıf Öğretmeni Ahmet ÖZBAŞ tarafından okundu.
Davranışlar
Madde 43 — (Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG) Ders yılının 1 ve 2 nci dönemlerinde her öğrencinin davranışları, belirlenen ölçütler dikkate alınarak ilkokullarda aynı sınıfta ders okutan diğer öğretmenlerin de görüşleri alınarak sınıf öğretmeni, ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında ise şubede ders okutan öğretmenler tarafından değerlendirilir. Bu değerlendirmede EK-6/3-A’da verilen ölçütler ve ölçek kullanılır.
(Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG) Öğrenci davranışları ilkokullarda "(1) Geliştirilmeli", "(2) İyi", "(3) Çok iyi"; ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında ise "(1) Yetersiz", "(2) Geliştirilmeli", "(3) Orta", "(4) İyi", "(5) Çok iyi" şeklinde değerlendirilir.

Davranış ölçütlerine göre öğretmenler tarafından verilen notlar, e-okul sistemine aktarılır. Davranış notu ve puanı hesaplamaları bu sistemde yapılır.
(Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG) Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında tüm dersler için, ders okutan öğretmenlerin her bir ölçüte vermiş oldukları notların aritmetik ortalaması alınarak öğrencinin o ölçüte ait dönem notu elde edilir. Her bir ölçütün iki döneme ait notlarının aritmetik ortalaması alınarak ölçütün yılsonu davranış notu bulunur. Tüm ölçütlerin yılsonu notlarının aritmetik ortalaması alınarak davranış notu; davranış notu 20 (yirmi) ile çarpılarak davranış puanı bulunur. Dönem notu ve davranış notu belirlenirken bölme işlemi virgülden sonra (Değişik: 07/09 2013 – 28758 RG) dört basamak yürütülür.

1 ve 2 nci döneme ait öğrenci davranışlarını değerlendirme sonuçları EK- 6/3-B'ye işlenir, sonuçlar e-okul sistemine girilerek sistemden çıktısı alınan çizelge, öğretmen tarafından dönem sona ermeden 5 (beş) gün önce okul yönetimine teslim edilir.

(Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG)İlkokullarda davranış ölçütlerine göre öğrencilerin gelişim düzeyleri; ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında ise davranış ölçütleri, ölçütlerin dönem notları ile davranış notu ve davranış puanı öğrenci karnelerinde belirtilir. e-Okul sisteminde davranış ölçütlerinin dönem notu ve yılsonu notu hesaplanırken kesirli sayılar tama dönüştürülmez. Ölçütlerin dönem notları karneye yazılırken yarım ve yarımdan büyük kesirler bir üst tam nota çevrilir.

Öğrencilerin davranışları;
a) Okul kültürüne uyum,
b) Öz bakım,
c) Kendini tanıma,
ç) İletişim ve sosyal etkileşim,
d) Ortak değerlere uyma,
e) Çözüm odaklı olma,
f) Sosyal faaliyetlere katılım,
g) Takım çalışması ve sorumluluk,
ğ) Verimli çalışma,
h) Çevreye duyarlılık  ölçütlerine göre değerlendirilir.

Öğretmenler, öğrencilerin davranışlarını belirlenen ölçütlere ait açıklamaları da dikkate alarak gözlem yoluyla değerlendirir (Ek-6/3-A). Öğrencilerin davranış ölçütlerine ait değerlendirme sonuçları çizelgeye işlenir ve onaylanır (Ek-6/3-B).
(Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG)Okul yönetimince, ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında öğrencilerin davranış ölçütlerine ait dönem notu, yılsonu notu ile davranış notu ve davranış puanlarının işlendiği çizelgenin, e-okul sisteminden çıktısı alınır, ders öğretmenlerine imzalatılarak saklanır.

Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi

Madde 47 — (Değişik: 24.12.2008/27090 RG) İlköğretimde öğrenci, kendi yaş grubu içinde bir bütün olarak yetiştirilir ve değerlendirilir. İlköğretim, öğrencilerin derslerdeki başarısızlığına bakılarak elenecekleri bir dönem değil, öğretim programlarında öngörülen derslerin ve sosyal etkinlik çalışmalarının ortak katkısıyla ilgi ve yeteneği ölçüsünde yetiştirilecekleri bir dönem olarak değerlendirilir.
Buna göre;
a) Öğrencinin ders yılındaki başarısı, tüm dersler ile sosyal etkinlik çalışmalarındaki durumu, sınavlar, projeler, performans görevleri, ders ve etkinliklere katılım ve Türkçe'yi doğru, güzel ve etkili kullanma becerisi ile öğrencilerden ulaşmaları beklenen kazanımlar dikkate alınarak değerlendirilir ve başarılı öğrenciler doğrudan bir üst sınıfa geçirilir.

b)(Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG)  Sınıf seviyesine göre yeterli başarıyı gösteremeyen öğrenciler için sınıf veya alan öğretmenleri, varsa okul rehber öğretmeni, okul yönetimi ve velilerle birlikte öğrenci, okul ve çevrenin durumuna göre alınacak tedbirler belirlenir. Gerektiğinde il eğitim denetmenlerinin rehberliğinden de yararlanılarak kararlaştırılan önlemler uygulanır ve uygulama sonuçları ile ilgili rapor düzenlenir.

c)(Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG)  İlkokullarda öğrencilere sınıf tekrarı yaptırılmaz. Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında alınan bütün önlemlere rağmen bir üst sınıfı başarmada güçlüklerle karşılaşabilecek öğrencilerin sınıf geçmesi veya sınıf tekrarına ikinci dönemin son haftasında şube öğretmenler kurulunda karar verilir. Alınan gerekçeli karar, bu Yönetmeliğin ekinde yer alan Ders Yılı Sonu Şube Öğretmenler Kurulu Öğrenci Kişisel Değerlendirme Tutanağı (EK-9)’a yazılarak e-okul sisteminin ilgili bölümüne işlenir. Tutanağın bir örneği ders yılı sonu şube öğretmenler kurulu karar dosyasında saklanır. Ayrıca veli de bilgilendirilir. Bu kararda, oyların eşitliği hâlinde başkanın kullandığı oy yönünde çoğunluk sağlanmış sayılır.
ç) Kurul kararıyla sınıf geçen öğrencilerin notları değiştirilmez. Okul kayıtlarına, "Şube Öğretmenler Kurulu Kararıyla Geçti" veya "Sınıf Tekrarına Karar Verildi" ibaresi yazılır. Bu durum öğrencinin karnesinde de belirtilir.

d) (Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG - Yürürlükten kaldırılmıştır)



e) Kaynaştırma ve özel eğitim sınıflarında eğitimlerine devam eden öğrencilere, başarısızlıklarından dolayı sınıf tekrarı yaptırılmaz. Bu öğrencilerin başarısının tespiti, 31/5/2006 tarihli ve 26184 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği hükümlerine göre yapılır.
Şube Öğretmenler Kurulu
 Madde 96 — (Değişik: 21/07/2012 - 28360 RG) Şube öğretmenler kurulu, ilkokul 4 üncü sınıf ile ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında aynı şubede ders okutan öğretmenler ile okul rehber öğretmeninden oluşur. Kurula, gerek görülürse öğrenci velileri, sınıfın başkanı ve öğrencilerce seçilen öğrenci temsilcileri de çağrılabilir.
Şube öğretmenler kurulu, okul yönetimince yapılacak planlamaya göre birinci (Değişik ibare: 20.8.2007/26619 RG) dönemin ikinci ayında, ikinci yarıyılın birinci veya ikinci haftasında ve yıl sonunda okul müdürü ya da görevlendireceği müdür yardımcısı veya şube rehber öğretmeninin başkanlığında toplanır. Ayrıca, gerektiğinde şube rehber öğretmeni veya okul rehber öğretmeninin önerisinin okul yönetimince uygun görülmesi hâlinde de toplanabilir.
Şube öğretmenler kurulunda; şubedeki öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkilerin yanı sıra bu Yönetmeliğin 47 nci maddesi hükmünce başarıları ile ailenin ekonomik durumu değerlendirilerek alınacak önlemler görüşülür ve alınan genel karar, uygulanmak üzere şube öğretmenler kurulu karar defterine yazılır.

3-      I. Dönemin genel değerlendirilmesi sonucunda 4/A sınıfında 19 öğrenci bulunduğu, bu öğrencilerin tüm derslerden başarılı olduğu 4/A Sınıf Öğretmeni Ahmet ÖZBAŞ tarafından dile getirildi. Ancak Abdurrahman Baki Çetinkaya,Ayşenur Kaymak,Enes Köse, Şevval Kaderli adlı öğrencilerin İngilizce ve Matematik derslerinde başarılarını arttırmak için ek çalışmalar yaparak diğer öğrencilerin seviyesine ulaşması gerektiğini belirtti.

        Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Burak TETİK, dersinde 4/A sınıfı öğrencilerinin başarılı olduğunu söyledi.

         Sınıf Öğretmeni Ahmet ÖZBAŞ, öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkiler, ekonomik ve başarı durumları ilgili  alınacak önlemler konusunda derslerin öğrenci merkezli işlenmesi, ders konularını işlerken öğrencilerin günlük hayatları ile yakından bağ kurulması, okulun ve çevrenin imkanları dahilinde konularda yeri geldiğince gezi gözlem yapılması, öğrencilerin güzel ve kuralına uygun okumaya ve yazı yazmaya  özendirilmesi, öğrencilerin okula aç gönderilmemesi konusunda velilerle her fırsatta işbirliği yapılması  ve derslere karşı isteksiz öğrencilerin velileriyle görüşülmesi ve yüreklendirilmesi gerektiğini belirtti.

      Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Burak TETİK, öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkiler, ekonomik ve başarı durumları ilgili  alınacak önlemler konusunda öğrencilerin elbise, beden ve tırnak temizliğine dikkat edilmesi, ekonomik yetersizlikleri olan öğrencileri tespit ederek imkanlar ölçüsünde onlara yardımcı olunması, spor yapmaya özendirilmesi ve öğrenciye sık sık görevler verilmesi gerektiğini belirtti.

     Müdür Yardımcısı Fatih Mehmet ÖZDER, öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkiler, ekonomik ve başarı durumları ilgili  alınacak önlemler konusunda yaşadığı yeri temiz tutma bilincini öğrencilere kazandırılmasına özen gösterilmesi, ders çalışma yöntemleri hakkında öğrencilere bilgi verilmesi ve bu yöntemleri uygulamaları konusunda takip edileceklerinin belirtilmesi gerektiğini belirtti.

No
Adı Soyadı
Öğrencilerin Kişisel Başarı Açısından Değerlendirilmesi
11
ABDULLAH ÇOMUK
Sağlık ve beslenme problemi yok. Ekonomik durumu orta. Başarılı bir öğrenci.
Planlı ve düzenli çalışıyor. Arkadaşlarıyla uyumu iyi Aktif, konuşkan, sorumluluk alabilen birisidir..
47
ŞEVVAL KADERLİ
İyi huylu, hırslı, sorumluluk alabilen birisidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
89
MUZAFFER TEKİN
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
106
CEYDA AKGÜMÜŞ
İyi huylu, hırslı, sorumluluk alabilen birisidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
165
MUKADDES SEVEN
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
196
RAMAZAN TABAK
İyi huylu, hırslı, sorumluluk alabilen birisidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
246
ENES KÖSE
Dağınık, dikkatsiz olup, sakin, sorumluluk sahibidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
248
AYŞE SEVEN
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
260
OĞUZHAN SEVİM
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
265
ELEM NUR DAĞISTAN
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
266
İ. ETHEM BAL
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
267
ESAT GEDİK
Aktif, konuşkan, sorumluluk alabilen birisidir. Sağlık ve beslenme problemi yok. Ekonomik durumu orta. Başarılı bir öğrenci. Planlı ve düzenli çalışıyor.  Arkadaşlarıyla uyumu iyi.
268
HASİBE SEVİLMİŞ
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
270
A. BAKİ CETINKAYA
Dağınık, dikkatsiz olup sakindir ama sorumluluk sahibi değildir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
273
KADRİYE YÜCEL
Aktif, konuşkan, sorumluluk alabilen birisidir. Derse karşı ilgisi var. Sağlık ve beslenme problemi yok. Başarılı bir öğrenci.
287
BERAT DAŞER
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
290
REYYAN KAYAR
Gayretli,saygılı,neşeli,özgüveniyüksek,paylaşmayı,seven,çalışkan,düzenli,temiz,arkadaşları tarafından sevilen,nazik,yardımsever,isteklerini ifade edebilen başarılı ,örnekve  Liderlik özelliği  olan bir öğrencidir. Sağlık ve beslenme problemi yok.
291
AYŞENUR KAYMAK
Dikkatsiz olup titiz, sakin ve sorumluluk sahibidir. Derse karşı ilgisi var. Sağlık ve beslenme problemi yok.
292
VEYSEL ÖZER
İyi huylu, hırslı, sorumluluk alabilen birisidir. Derse karşı ilgisi var.
Sağlık ve beslenme problemi yok. Başarılı bir öğrenci.





     4- Müdür Yardımcısı Fatih Mehmet ÖZDER, eğitimde okula devam etmenin çok önemli olduğunu belirtti. Ayrıca okula gelmeyen öğrencinin velisiyle görüşülmesi ve çeşitli nedenlerle gelemeyen öğrencilerin velileri tarafından okul idaresine ve sınıf öğretmenine haber verilmesi konusunda bilgilendirilmesi gerektiğini belirtti. Sınıf Öğretmeni Ahmet ÖZBAŞ devamsızlık konusunda bir sorun yaşanmadığını, kötü hava şartları ve hastalık nedeniyle gelemeyen öğrencilerin velileri tarafından okul idaresine ve kendisine haber verildiğini belirtti.


5- Müdür Yardımcısı Fatih Mehmet ÖZDER, okulumuzun fiziki imkanlarının iyi olduğunu varsa eksikliklerin idareye yazılı olarak iletilmesi halinde eksiklerin tamamlanmasına çalışacağını ve derslerin daha iyi anlaşılabilmesi için  okuldaki araç ve gereçler sonuna kadar kullanılması gerektiğini belirtti.

6- Sınıf Öğretmeni Ahmet ÖZBAŞ, başarıyı arttırmak için derslerin öğrenci merkezli işlenmesi,velilerle sürekli işbirliği içinde olunması, sınıf seviyesinin altındaki ve üstündeki öğrencilere ek ödevler verilmesi, kendileri ve velileriyle görüşülmesi, ödül ve pekiştireçten yararlanılması, öğrencilerin etkinliklere karşı ilgisinin takip edilmesi, ilgilerini çekici ek etkinliklerin verilmesi, daha fazla söz verilmesi ve uygun zamanlarda birebir eğitim verilmesi gerektiğini belirtti.

      Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Burak TETİK, öğrencilere kitap okumayı sevdirmek için gayret gösterilmesi, öğrenci gelişimlerinin takip edilmesi, başarılı öğrencilerin çeşitli fırsatlarla ödüllendirilmesi ve hoşgörüye dayalı bir ortam oluşturulması, velilerle diyalogu arttırmak amacıyla hasta, düğün ve ölüm ziyareti yapılması, ödevlerin zamanında kontrol edilmesi, istenen çalışmaların net olarak anlatılması ve ödev yapmaya teşvik edici davranışların sergilenmesi gerektiğini belirtti.

     Müdür Yardımcısı Fatih Mehmet ÖZDER, öğrencilerin başarı yüzdelerinin arttırılması için öğrencilerle birebir ilgilenilmesi, anlaşılmayan konuları ve eksik bilgileri gidermeye yönelik çalışmalar yapılması ve bu sınıfta derse giren öğretmenlerin sürekli işbirliği içerisinde bulunması gerektiğini belirtti.

   7- Müdür Yardımcısı Fatih Mehmet ÖZDER, sağlıklı, başarılı  bir  dönem  geçirilmesi dileğiyle toplantıya  son  verdi.



  Ahmet ÖZBAŞ                  Burak TETİK                      Fatih Mehmet ÖZDER
4-A Sınıf öğretmeni      Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi           Müdür Yardımcısı




S. Sırrı DEMİREL
Okul Müdürü
                                                                                                                                     



ALINAN KARARLAR

        1- Öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkiler, ekonomik ve başarı durumları ilgili  alınacak önlemler konusunda derslerin öğrenci merkezli işlenmesi, ders konularını işlerken öğrencilerin günlük hayatları ile yakından bağ kurulması, okulun ve çevrenin imkanları dahilinde konularda yeri geldiğince gezi gözlem yapılması, öğrencilerin güzel ve kuralına uygun okumaya ve  yazı yazmaya özendirilmesi, öğrencilerin elbise, beden ve tırnak temizliğine dikkat edilmesi, ekonomik yetersizlikleri olan öğrencileri tespit ederek imkanlar ölçüsünde onlara yardımcı olunması, spor yapmaya özendirilmesi, öğrenciye sık sık görevler verilmesi, öğrencilerin okula aç gönderilmemesi konusunda velilerle her fırsatta işbirliği yapılması, derslere karşı isteksiz öğrencilerin velileriyle görüşülmesi ve yüreklendirilmesi,yaşadığı yeri temiz tutma bilincini öğrencilere kazandırılmasına özen gösterilmesi, ders çalışma yöntemleri hakkında öğrencilere bilgi verilmesi ve bu yöntemleri uygulamaları konusunda takip edileceklerinin belirtilmesi,

        2- Okula gelmeyen öğrencinin velisiyle görüşülmesi, çeşitli nedenlerle gelemeyen öğrencilerin velileri tarafından okul idaresine ve sınıf öğretmenine haber verilmesi konusunda bilgilendirilmesi,

       3- Derslerin daha iyi anlaşılabilmesi için  okuldaki araç ve gereçler sonuna kadar kullanılması

       4- Başarıyı arttırmak için derslerin öğrenci merkezli işlenmesi,velilerle sürekli işbirliği içinde olunması, sınıf seviyesinin altındaki ve üstündeki öğrencilere ek ödevler verilmesi, kendileri ve velileriyle görüşülmesi, ödül ve pekiştireçten yararlanılması, öğrencilerin etkinliklere karşı ilgisinin takip edilmesi, ilgilerini çekici ek etkinliklerin verilmesi, daha fazla söz verilmesi ve uygun zamanlarda birebir eğitim verilmesi, öğrencilere kitap okumayı sevdirmek için gayret gösterilmesi, öğrenci gelişimlerinin takip edilmesi, başarılı öğrencilerin çeşitli fırsatlarla ödüllendirilmesi, hoşgörüye dayalı bir ortam oluşturulması, velilerle diyalogu arttırmak amacıyla hasta, düğün ve ölüm ziyareti yapılması, ödevlerin zamanında kontrol edilmesi, istenen çalışmaların net olarak anlatılması ve ödev yapmaya  teşvik edici davranışların  sergilenmesi, öğrencilerle birebir ilgilenilmesi, anlaşılmayan konuları ve eksik bilgileri gidermeye yönelik çalışmalar yapılması ve bu sınıfta derse giren öğretmenlerin sürekli işbirliği içerisinde bulunması


   
  Ahmet ÖZBAŞ                 Burak TETİK               Fatih Mehmet ÖZDER
4-A Sınıf öğretmeni   Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi    Müdür Yardımcısı



                                                S. Sırrı DEMİREL
                                                    Okul Müdürü
                                                                                                                                     




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder