25 Eylül 2019 Çarşamba

"STEAM EĞİTİMİ" PROJESİ


"STEAM EDUCATION" PROJECT


               Projede STEAM eğitim yaklaşımı etkinliklerini okulda, evde öğrencilerin yaratıcılıklarını kullanarak yapmalarını ve bu eğitim programı hakkında farkındalık oluşturmayı sağladık. Farklı disiplinleri, teknolojiyi de etkin kullanarak birbiriyle ilişkilendirdik.               
            
            Fen, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik alanlarını birlikte kullanmayı gerektiren bir eğitim anlayışını benimsemek.  İşbirliği, iletişim, araştırmayı STEAM etkinliklerinde kullanmak.  Problem çözme, kritik düşünme ve yaratıcılık becerilerini geliştirmek.Farklı disiplinleri birbirleriyle ilişkilendirecek çalışmalara katılmak, Öğrencilere kendini ifade edebilme fırsatı sunmak, onlara özgüven kazandırtmak, Teknolojiyi etkin ve bilinçli kullanabilmeyi kavratmak, İleri düşünme becerisi oluşturabilmek. Bilişsel ve duyuşsal alanlarda ilerleme sağlayabilmek, Ülkeler arası STEAM eğitim çalışmaları yapmak projenin hedeflerindendir.

            STEAM eğitimi proje uygulama aşamaları;

         Proje kapsamında Fen, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik alanlarını birbiri ile ilişkilendirerek çalışmaları öğrencilerimiz ile üretilmesi. STEAM eğitim etkinlikleri üretiminde öğrencilerle birlikte ailelerinde de bu farkındalığın oluşturulması. Proje içi yapılan STEAM eğitimi etkinlik ve çalışmalarının proje ürünü olarak ortak okullarda düzenlenecek sergilerle tanıtılması, yaygınlaştırılmasıdır.

      Proje bağlantı linki:
      https://live.etwinning.net/projects/project/200081

    Ahmet ÖZBAŞ                                               Valerica Danaila (Mititelu)

   Project Founder                                                      Project Founder



17 yorum:

  1. Ayşe hocam, projemiz ile ilgili güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Öğrencilerimle birlikte proje çalışmalarımıza çok hevesliyiz.Teşekkür ederiz bizi de projeye dahil ettiğiniz için. İnşallah hepimiz için keyifli ve verimli bir proje olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Projemiz ile ilgili güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim

      Sil
  3. PROJE SINIFIMA VE BANA KATKIDA BULUNACAĞI İÇİN ÇOK VERİMLİ OLACAĞINA İNANIYORUM.İLK PROJEM HATAM OLURSA LÜTFEN UYARINIZ. TÜM ARKADAŞLARA BAŞARILAR DİLİYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Projemiz ile ilgili güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  4. BU PROJENİN BANA VE ÖĞRENCİLERİME ÇOK ŞEY KATACAĞINA İNANIYORUM. DAHİL OLDUĞUM İÇİN MUTLUYUM. HEPİMİZ İÇİN VERİMLİ BİR PROJE OLMASINI DİLİYORUM. TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilge hocam, projemiz ile ilgili güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
    2. Congrats for your work!

      Sil
  5. BÜTÜN ÖĞRENCİLERİMİN İLGİSİNİ ÇEKECEK ÇOK YÖNLÜ BİR PROJE.BU PROJEDE OLMAKTAN ÇOK MUTLUYUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Figen hocam, projemiz ile ilgili güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  6. İlk defa bir E-Twinning projesinde yer almakla beraber,Steam Education Projesinin çok yönlü verimli bir proje olması ayrıca öğrencilerime
    ve şahsıma katkılarından dolayı teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serhat hocam, projemize olan ilginiz ve katkınız için teşekkür ederim.

      Sil
  7. öğrencilerime çok fayda sağlayan bu projede bulunmaktan çok mutluyum.özellikle her konuda bizi teşvik eden ve yardımcı olan Ahmet Özbaş hocama çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Çalışmalarımıza verdiğiniz destekten dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

  9. Öğrencilerim bu projedeki çalışmalarından gerçekten memnun kaldılar.Yeni teknolojiler öğrenmek ve öğrendikleri bilgileri paylaşmak onların gelişmesine yardımcı oldu.

    YanıtlaSil
  10. Bu proje ile öğrencilerimizin STEAM alanlarına ilgileri arttı. Proje süresince yapılan farklı etkinlikler sayesinde kendilerini geliştirme olanağı buldular. Disiplinlerarası bir bakış açısı elde ettiler. Bu açıdan çok faydalı bir proje oldu.

    YanıtlaSil
  11. BU PROJENİN BANA VE ÖĞRENCİLERİME ÇOK ŞEY KATACAĞINA İNANIYORUM. DAHİL OLDUĞUM İÇİN MUTLUYUM. HEPİMİZ İÇİN HAYIRLI OLSUN!

    YanıtlaSil